FAQs

Ja, je kunt het artikel retourneren als het beschadigd is of niet werkt zoals beschreven. Neem binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op en je krijgt een 100% geld-terug-garantie. Je kunt contact met ons opnemen via de Contactpagina of door ons een bericht te sturen.

Je ontvangt een ontvangstbewijs voor je bestelling onmiddellijk nadat je deze hebt geplaatst. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer. Je kunt dit nummer gebruiken om de status van je bestelling op de Track Order-pagina te controleren, op elk moment.

Ja, wij bieden een kwaliteitsgarantie voor al onze producten. Als je niet tevreden bent met het product of schade constateert, neem dan onmiddellijk contact met ons op en we zullen ons best doen om het probleem op te lossen en je tevredenheid te garanderen.

Je kunt contact met ons opnemen via e-mail. Je kunt ook een chat met ons openen door de verstrekte link te klikken en ons te laten weten of je vragen of opmerkingen hebt.

Ja, wij bieden een volledige terugbetaling als je niet tevreden bent met het product of als het niet bij je levensstijl past. Neem eenvoudig contact met ons op en wij zorgen ervoor. Onze klanten hebben consequent gerapporteerd dat onze producten hen hebben geholpen in hun dagelijks leven.

Om op onze website te bestellen, selecteer je simpelweg het aanbod hierboven en klik je op de knop 'Nu Kopen'. Vul daarna je verzend- en factuurgegevens in. Je bestelling wordt zo snel mogelijk naar je verzonden. Betaling is beveiligd via Paypal, Mastercard, Visa en AMEX.